wtorek, 16 kwietnia 2013

Liebster Blog Award

Zostałam wyróżniona przez http://niecodzienny-dziennik.blogspot.com/ do Liebster Blog Award za co serdecznie dziękuję.


Liebster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Oto pytania i odpowiedzi:
1. Czy to Twój pierwszy blog? Jeśli nie, to który?
Jest to mój czwarty blog ale ten książkowy powstał jako pierwszy.

2. Czy istnieje osoba, która wie o tobie wszystko? W stu procentach?
Sądzę że nie. Jestem dosyć skrytą osobą. 


3. Jak często się kłócisz?
To zależy jak często mnie ktoś zdenerwuje ;)


4. Jesteś otwarty/a na ludzi, czy raczej zamknięty/a?
Staram się być otwarta do ludzi choć raczej jestem introwertyczką.

5. Jaką cechę najbardziej cenisz sobie w innych?

Determinację, upartość w dążeniu do celu.

6. Jak często wchodzisz na internet?

Codziennie, bardzo często, bez internetu nie mogę żyć ;)

7. Jak duża jest Twoja wyobraźnia?

Moja wyobraźnia jak to się mówi nie zna granic :)

8. Wolisz przedmioty ścisłe, humanistyczne, czy języki?

Uwielbiam języki obce i uczenie się ich przychodzi mi z łatwością.

9. Jesteś zadowolony/a ze swego wyglądu?

Nie narzekam :)


10. Czytasz książki, jeśli tak, to jakie?
No ba, czytam książki w dużych ilościach głównie powieści, literaturę kobiecą, podróżniczą i poradniki, czasem tez psychologiczne.

11.Czy masz swoje motto życiowe? Jeśli tak to jakie?
Nie mam jednego ulubionego motta życiowego. Mam takich wiele które mnie motywują. 


Dziękuję za miłą zabawę i nominuję następujące blogi:
dodam wkrótce oraz pytania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz