środa, 11 lipca 2012

Weltbildowe łowy

Na tą książkę polowałam od dawna. Niestety długi czas wszędzie kosztowała ok 35 zł aż do czasu gdy księgarnia Weltbild zrobiła promocję Milion książek za 9,90. Tak oto sprezentowałam sobie książkę "Jedna bogata, druga biedna" Lesley Lokko, autorki przepięknej książki "Gorzka czekolada". Teraz czeka na półce na swoją kolejkę :)




Chętnie zakupiłabym jeszcze inne ciekawe tytuły w tej promocji, no ale moja biblioteczka gości wiele nieprzeczytanych jeszcze książek. 
A Wy co upolowaliście ciekawego na letnich książkowych wyprzedażach?

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam L. Lokko i na książkę także polowałam, ale cena była hmmm z lekka zaporowa:) Także zamówiłam na wyprzedaży i mam nadzieje, że w najbliższym czasie uda mi się ja przeczytać.
    Pod koniec lipca ma się ukazac nowa książka tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam Twojego bloga i dziękuję Ci za wpis
    oraz zapraszam także do moich recenzji książek na stronę
    http://dodeski.pl

    Gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja mam pytanie małe. Czy byłabyś zainteresowana umieszczeniem w Katalogu Czytelniczym? Wystarczy tylko, że dodasz Katalog do linków i napiszesz w komentarzu bądź w mailu, żebym wpisała na listę Twojego bloga. :) Oczywiście, do niczego nie zmuszam.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weltbild pogrążył moje finanse, kupiłam u nich całą masę książek, a co gorsze jeszcze by mi się coś przydało, mój nałóg nie ma granic ;)
    O Lesley Lokko nie słyszałam, jak widać przespałam promocję jej książek :)

    OdpowiedzUsuń