czwartek, 17 maja 2012

Jak nie umrzeć



Autor: Jan Garavaglia
Wydawnictwo: Znak
Ilość stron: 320
Okładka: miękka



doktor Jan Garavaglia - jest głównym lekarzem medycyny sądowej w Orange County na 
Florydzie. Każdego roku nadzoruje ponad tysiąc sto autopsji. prowadzi również serię 
programów "Doktor G- lekarz sądowy" emitowany w Polsce przez Discovery World.


Jesli chcecie uniknąć przedwczesnej, bezsensownej śmierci, przeczytajcie koniecznie tą 
książkę. Doktor Jan Garavaglia wprowadza czytelnika w niezwykły świat medycyny sądowej. 
Nikt tak jak ona nie naoglądał się tylu ludzkich zwłok, które wiele mogą powiedzieć o 
przyczynie zgonu. Przeprowadzając tysiące autopsji, doktor G przestrzega jak uniknąć 
przedwczesnej śmierci i dożyć sędziwego wieku. Z książki dowiecie się m.in. Dlaczego 
robotnik na budowie widząc przewracający się na niego dźwig nie uciekał i został przez 
niego zmiażdżony? Czy naga kobieta leżąca przed własnym domem została zgwałcona i 
zamordowana? Czy opiekunka udusiła półtorarocznego chłopca? Jakie fatalne skutki może 
spowodować palenie papierosów i zażywanie narkotyków? Te oraz wiele innych śmiertelnych 
zagadek rozwiąże doktor G.Jej Wieloletnie doświadczenie, ogromne zdolności i niezwykła 
intuicja pozwolą rozwikłać niejedną skomplikowaną zagadkę. 


Książkę czyta się z zapartym tchem. Momentami szokuje, ale przede wszystkim jest bardzo 
ciekawa i dowiecie się pewnie z niej wiele nowych rzeczy o swoim ciele, o których pewnie nie 
wiedzieliście. Bardzo daje do myślenia. Do tego stopnia,że ja po lekturze tej książki 
zaczęłam dbać o siebie i regularnie uprawiać sport. 


Moja ocena 6/6

2 komentarze:

  1. Świetny i przewrotny tytuł. Zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki nie czytałam ale na pewno po nią sięgnę przy najbliższej okazji.Twoja recenzja zachęciła mnie do przeczytania tej książki.Dodałam się do obserwowanych ponieważ bardzo podoba mi się Twój język i styl pisania recenzji.Jeśli chcesz dodać się do obserwowanych u mnie będzie mi bardzo miło.Serdecznie zapraszam na:
    www.in-world-book.blogspot.com
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejną recenzję.

    OdpowiedzUsuń