sobota, 21 kwietnia 2012

English Matters marzec/kwiecień



Jeśli od dłuższego czasu uczycie się języka angielskiego i jesteście powiedzmy na poziomie średnio zaawansowanym oraz chcecie utrwalać znajomość języka , polecam magazyn English Matters. 
Zobaczyłam ten magazyn przypadkiem w kiosku a potem przeczytałam o nim u jednej z bloggerek i w końcu postanowiłam go kupić. 
Magazyn zawiera artykuły w języku angielskim z różnych dziedzin życia, np. przyroda, rozrywka, sport. Pod każdym artykułem jest obszerny słowniczek tłumaczący najtrudniejsze słówka oraz wyrażenia. Niektóre artykuły posiadają specjalny kod, po wpisaniu go na stronie wydawcy można posłuchać artykułów w formie mp3. Magazyn wydany jest na dobrej jakości papierze, zawiera przejrzysty układ i wiele fotografii. Minusem może być cena 9,50 za egzemplarz jednak uważam że warto wydać te pieniądze. W zamian dostajemy dawkę ciekawych tematów na czasie oraz jesteśmy na bieżąco z angielskimi zwrotami i słówkami. 

1 komentarz:

  1. Mam ten numer :) 'English Matters' to świetny magazyn. Rzeczywiście minusem jest cena, ale faktycznie warto go kupić, bo przynajmniej jest wartościowy :)

    OdpowiedzUsuń