czwartek, 8 marca 2012

Wyniki rozdawajki

Witajcie. Z okazji Dnia Kobiet wszystkim kobietom życzę pięknych chwil z książką, dużo miłości i szczęścia! 
Przy okazji chciałam zaprosić Was do wyzwania czytelniczego - podróżniczego. Mam nadzieję, że dacie się skusić na czytanie literatury podróżniczej. Naprawdę warto czytać takie książki. Proszę Was również żeby na swoim blogu poinformować innych o takich ciekawym wyzwaniu. Tutaj link do wyzwania:
KLIK


A tu bannerek




A teraz przechodzę do konkretów. Udokumentowałam losowanie:



A wylosowaną szczęściarą jest...


Gratuluję! I na koniec jeszcze jedna informacja. Na moim drugim blogu - dekupażowym, trwa Candy w którym moŻna wygrać pakiet serwetek do dekupażu. Zapraszam ----> KLIK

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    p.s. ja o wyzwaniu pamiętam i już mam jedną książkę przeczytaną, tylko opis czeka, zajmę się tym w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także naszym polskim Kobietom życzę Wszystkiego Najlepszego.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspaniałą zabawę i zapraszam do odwiedzania mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!!
    Oczywiście wszystkiego naj.. dla wszystkich Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hura!!! mam nowe książki do czytania,hura!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń