sobota, 18 lutego 2012

Ślad krwi - Kitty Sewell



Autor: Kitty Sewell
Wydawnictwo: Świat Książki
Liczba stron: 430
Okładka: miękka




Sięgając po książkę Kitty Sewell "Ślad krwi" spodziewałam się mrożącej krew w żyłach historii, dużo krwi i przerażających 
scen. Kiedy jednak dotarłam już do setnej strony, w książce nadal nic przerażającego się nie działo. Ale...



Trochę o fabule. Madelaine jest londyńską psychoterapeutką, artystką i ekspertką w dziedzinie rzadkich okazów mrówek. Osiem lat wcześniej straciła męża podczas huraganu na Florydzie. Jako nastolatka urodziła córeczkę i postanowiła ja oddać pod opiekę swojej matce. Kiedy jednak matka zapada na chorobę psychiczną, Madelaine zostaje zmuszona aby oddać dziewczynkę do adopcji. Pewnego dnia, na psychoterapię przychodzi pacjentka Rachel, maltretowana przez męża i zmuszana do prostytucji. 
Madelaine odkrywa, że Rachel urodziła się tego samego dnia co jej oddana do adopcji córeczka i postanawia pomóc Rachel a przy okazji dowiedzieć się prawdy, czy ta kobieta jest jej córką.

Książka mnie bardzo wciągneła dzięki bardzo rozbudowanej fabule, wielu nieodkrytym tajemnicom i otoczką magii. Nie mogłam się od niej oderwać. Może tylko końcówka była nieco naciągana, ale i tak uważam, że warto po nią sięgnąć.

Moja ocena: 4,5/6 

2 komentarze:

  1. Szkoda, że pierwsze sto stron wiało nudą a sądząc po tytule, też bym się nastawiała na twoim miejscu na historie przerażającą krew w żyłach, lecz widzę, że mimo feralnego początku całość książki jest nawet ciekawa, dlatego dam tej książce szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak podziękuję za tę pozycję mimo wysokiej noty.

    Dziękuję za udział w moim konkursie a co do twojej wygrywajki to zapisałam się jako jedna z pierwszych :D

    OdpowiedzUsuń