piątek, 17 lutego 2012

Rozdawajka u Monidecor nr 2

Jako że w mojej biblioteczce brakuje już miejsca na nowe książki, postanowiłam zorganizować rozdawajkę i przy tej okazji obdarować Was jednym z trzech zestawów książek. Mam nadzieję , że każdy znajdzie coś dla siebie. Aby wziąć udział, proszę w komentarzu napisać który zestaw książek wybieracie (1,2, lub 3), napisać maila i miło jeśli poinformujecie o rozdawajce w swoim blogu. Losowanie 8 marca :-)

ZESTAW NR 1 
Coś dla wielbicielek romansów historycznych i książek z wątkiem erotycznym :-)


ZESTAW NR 2
Dla wielbicielek romansów :-)


ZESTAW NR 3
Dla czytających po angielsku lub przynajmniej próbujących :-) Ciekawa jestem czy ktoś się zdecyduje na ten zestaw :-)



24 komentarze:

  1. To ja zapisuję się jako pierwsza na zestaw nr. 1 :D

    aaalexia@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    Za kilka dni i u mnie konkurs z książką "Nigdy i na zawsze" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również zapisuję się na 1 zestaw :)

    pati_sb@o2.pl

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ruczek

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ja się zapisuję po zestaw nr 3 :) trzeba szlifować język.
    pesymistka13@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się po zestaw nr 3 :)
    bishoujo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zgłaszam się do zestawu nr. 2.
    krysia2304@buziaczek.pl

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się po zestaw nr 1.
    ceisha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja zglaszam sie po zestaw nr 2:)
    summer21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam chęć na numer 3 :)
    summertime2@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja prosiłabym o zestaw 3 :D
    stoje.za.drzwiami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się po zestaw numer 1.
    scarlett13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj... ciężki wybór D; Zgłaszam się po zestaw ne 1 :3
    alcia1993@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i wybieram zestaw nr 1. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw nr 1 ma duże powodzenie (po angielsku niestety nie czytam)
    Tez proszę o zestaw nr 1.
    http://barbaratoja.blogspot.com/
    b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja chętnie poproszę o zestaw numer 3 :D
    http://disincentive.blogspot.com/ - tutaj z boku podlinkowane zdjęcie

    fetachan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie przeczytam zestaw !
    iwona.spadlo@op.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do zestawu 3 ;) Może coś udałoby mi się przeczytać ;D
    essenality@fejm.pl
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja się zgłaszam po zestaw nr. 2 :)

    marichetti@gmail.com

    Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście banerek umieściłam do konkursu xD

      Usuń
  18. To ja poproszę zestaw 1 :).

    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do zabawy (zestaw nr 1). Miłoby na wiosnę mieć nowa książkę do czytania.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się (zestaw numer 3)
    heyday@onet.pl:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja takżę chętnie spróbuję szczęścia bo na razie jakoś mi nie szło :D
    W każdym razie chętnie stanę w kolejce po zestaw nr. 2

    Mój e-mail to: Patiopea@interia.pl


    Pozdrawiam,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się po zestaw nr 2 <3
    kochamsztuke@wp.pl
    banerek na blogu jest oliwkowescrapowanie.blogspot.com :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń