wtorek, 21 lutego 2012

Dom na klifie


Autor: Barbara Delinsky
Wydawnictwo: Mira
Liczba stron: 256
Okładka: miękka



Seria Satine wydawnictwa Mira to książki lekkie i przyjemne o temtyce bliskiej każdej kobiecie. Jest to literatura przede wszystkim o uczuciach i sercowych rozterkach. Właśnie jedna książek z serii Satine autorstwa Barbary Delinsky trafiła w moje ręce. 
Barbara Delinsky jest amerykańska pisarką, która specjalizuje się w pisaniu romansów. Obecnie mieszka w Newton w Massachusetts razem z mężem i dziećmi.Dotychczas jej książki przetłumaczono na 25 języków i sprzedano w  trzydziestomilionowym nakładzie.


"Dom na klifie" to opowieść o Jill, samotnie zamieszkującej po śmierci męża w malowniczo położonym domku tuz nad brzegiem morza. Bohaterka prowadzi poukładane, spokojne życie z dala od miejskiej dżungli. Nie lubi miejskiego szumu i przepychu, dlatego też wybrała prowincję. Tutaj jest jej najlepiej. 
Pewnego dnia, gdy jej bliski przyjaciel popada w kłopoty i zostaje oskarzony o przemyt brylantów, Jill decyduję się pomóc Cooperowi i załatwia mu świetnego prawnika z polecenia swojej matki. Gdy prawnik Peter Hathaway pojawia się w jej domku, Jill jest niezwykle zaskoczona. Spodziewała się zobaczyć poważnego pana w poważnym wieku a nie przystojnego zawadiakę. Jak rozwinie się ich znajomość - przeczytajcie sami :-)


Kisązka wg mnie nie jest typowym romansem, bliżej jej do powieści obyczajowej z wątkiem miłosnym i sensacyjnym. Dom na klifie to niezwykle lekkie i przyjemne czytadło. Niewielkich rozmiarów książeczka pozwala zrelaksować się i odstresować po ciężkim dniu. 


Moja ocena: 4,5/6


------------------------------------------------
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu





5 komentarzy:

  1. Ale się zbiegłyśmy z czytaniem tej książki:). Ja też już po lekturze i miło ją wspominam. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami mam właśnie ochotę na przeczytanie książki o tematyce takiej jak w "Domu na klifie", na razie jestem jednak na fazie powieści sensacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię powieści z serii Satine, dlatego z miłą chęcią poznam również bliżej ,,Dom na klifie''.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko spojrzałam na okładkę, nabrałam ochoty na wiosenny spacer! :) Sporo słyszałam o tej autorce, ale jeszcze nie znam żadnej jej książki... mam je w planach na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za romansami nie przepadam, ale lubię powieści obyczajowe, a jeśli mają do tego ciekawy wątek sensacyjny to już bomba :).

    OdpowiedzUsuń