czwartek, 5 stycznia 2012

Namibia.9000 km afrykańskiej przygody




 
Autor: Anna Olej Kobus, Krzysztof Kobus
Wydawnictwo: National Geographic
Liczba stron: 300
Oprawa: miękka

Jeśli sądzicie że wyprawa do Arfyki z dwójką małych dzieci jest niebezpieczna i niemożliwa bądź myslicie o rodzinnej wyprawie w nieznane ale macie wątpliwości, sięgnijcie po książkę "Namibia.9000 km afrykańskiej przygody".

Anna Olej-Kobus oraz Krzysztof Kobus to podróżnicy, fotografowie i dziennikarze. Postanowili wraz z dwójką swoich dzieci, tzn. z dwuletnim Stasiem i trzyipółletnim Michasiem wybrac się na niezwykłą wyprawę liczącą 9000 km po Namibii.
Autorzy udowadniają, jak ciekawa i wartościowa może być podróż z dziecmi, opisują ciekawe miejsca takie jak np. farma oswojonych gepardów, ryczące wydmy na pustyni Namib, wymarłe miasteczko diamentów oraz wiele innych ciekawych miejsc.
Książka zawiera wiele wspaniałych fotografii, a po uśmiechach dzieci na nich widać, że świetnie się bawią podczas tej wyprawy. na końcu książki zamieszczono wiele praktycznych informacji dla osób planujących wyprawę do Namibii.
 
Ja przeczytałam ta książkę jednym tchem. Na każdej stronie książki odkryłam jakaś nową ciekawostkę. Wiele mozna się z niej dowiedziec o tym kraju, o historii, plemionach a do tego zobaczyć wiele niesamowitych zdjec.
 
Moja ocena: 10/10

2 komentarze:

  1. Uwielbiam odkrywanie lądów, kultur, zwyczajów :)
    Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Afryka to moje marzenie, więc książka zdecydowanie kusi:))

    OdpowiedzUsuń